CÔNG TY TNHH GIMASYS
Tầng 3, Sun Grand Ancora Building, số 3 Lương Yên, phường Bạch Đằng, quận Hai Bà Trưng, Hà Nội
Posted date: 20-02-2024
Experience
4 - 5 Years
Job level
Experienced (Non - Manager)
Salary
Competitive
1. Market/ customer understanding:
- Identify and prioritise target customers based on product type, market analysis and advanced research
- Understand customer pain points, needs then generate the business demand
- Relationship Building: as the initial point of contact, BDR needs to create a positive first impression of the company then generate business with customers.
- Stay up-to -date on industry trends and competitor activity
2. Lead Generation:
- Lead Generation: Initiate contact with potential customers to identify new business through different sources:
+ BDR Lead: Proactive create and find leads by different campaigns and research
+ GMS’ passive channels: hotline, email, social channels: web, facebook fanpage, linkedin fanpage...
+ Brand Lead: Actively connect with Brand BDR to get lead
- Qualifying Leads: assess the potential of leads by determining whether they meet specific criteria and are likely to benefit from the company's offerings. This qualification process helps prioritise leads for the sales team.
- Appointment Setting: responsible for scheduling appointments, product demonstrations, or meetings between potential customers and the sales team
3. Reporting and Analytics: track and analyze data related to lead generation and conversion rates.
- Bachelor in Technology, Marketing, Business Administration, Management Information Systems (MIS) or equivalent and have a desire to develop a career in the business field.
- At least 3 years experience in a BDR, sales position or telesales/inside sales position (B2B)
- Experience in IT industry is plus
- Knowledge in finance, banking is plus
- Skills by the priority below:
Prospecting skill
Communication skill
Problem Solving
Critical thinking
Team work
Creative thinking
- Attitude/mindset:
Longlife learning.
Challenge overcoming
Perseverance, hard work
- Language: English - fluent in 4 skills
Thành lập vào tháng 3 năm 2004, Công ty Gimasys được hình thành bởi những thành viên có nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực tư vấn quản trị kinh doanh, triển khai các giải pháp CNTT và phát triển phần mềm nhằm tối ưu hóa nguồn lực của tổ chức và doanh nghiệp.
Trên chặng đường hình thành và phát triển, Gimasys đã trở thành đối tác chiến lược của nhiều tập đoàn công nghệ lớn trên thế giới. Năm 2011, Gimasys có thêm chi nhánh ở TP Hồ Chí Minh để cung cấp dịch vụ tại thị trường miền Nam. Hiện nay, Gimasys đã vươn lên trở thành đơn vị hàng đầu cung cấp dịch vụ và triển khai các hệ thống ERP và CRM trên nền tảng điện toán đám mây cho nhiều doanh nghiệp lớn.
Tầng 3, Sun Grand Ancora Building, số 3 Lương Yên, phường Bạch Đằng, quận Hai Bà Trưng, Hà Nội
https://gimasys.com/
Company size: 100-499
Contact person: HR Dept