Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

Contact Center System Specialist – CC Solution Support

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM

Tòa nhà SCETPA: 19A Đường Cộng Hòa, Phường 12, quận Tân Bình, TP. HCM

Ngày đăng: 27-11-2025

  • Kinh nghiệm

    1 - 2 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Lương

Mô tả Công việc

  • * Job Summary:

    We are seeking a skilled and detail-oriented Contact Center Deployment Specialist to support the successful configuration, onboarding, and maintenance of contact center systems and platforms. This role will focus on deploying and managing telephony systems, digital channels, and agent tools to ensure seamless customer engagement and operational efficiency.

    * Key Responsibilities:

  • Configure and maintain hotlines, call queues, and telephony systems, ensuring optimal routing and performance.
  • Manage IVR (Interactive Voice Response) flows, including menu setup, options, and queue mappings.
  • Set up and maintain Zalo Official Account (OA) integrations for customer communication.
  • Onboard and offboard agents on Microsoft Dynamics 365 (D365) and Genesys, including user role assignments and profile management.
  • Support campaign deployment and call plan execution, working closely with business and marketing teams.
  • Oversee channel management, ensuring all customer touchpoints (voice, chat, digital) are active and functioning.
  • Set up and manage agent skills and routing mappings for efficient call handling and resolution.
  • Classify issues, generate reports, and track system performance or operational issues for resolution and improvement.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor‘s degree or equivalent.
  • Bachelor’s degree in Information System Management, Digital Transformation, Business Administration, Trade Marketing or a related field (or equivalent experience).
  • Experience in contact center technologies, particularly D365 and Genesys.
  • Familiarity with IVR, telephony systems, and digital communication channels (e.g., Zalo).
  • Strong analytical and problem-solving skills.
  • Detail-oriented with the ability to manage multiple tasks and priorities.
  • Good communication and coordination skills across technical and non-technical teams.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Kỹ năng bạn nên có

Nộp hồ sơ ứng tuyển:

Thông tin liên hệ của bạn

Hồ sơ của bạn

Upload hồ sơ (Chỉ hỗ trợ định dạng *.doc, .*docx, *.pdf và dung lượng < 3 MB)
Tôi đồng ý với việc xử lý và cung cấp thông tin dữ liệu cá nhân, đồng thời đã đọc và đồng ý với Điều khoản sử dụngChính sách quyền riêng tư của CareerViet.

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM

Được thành lập từ năm 1966 tại Shibuya, Tokyo, Nhật Bản, tập đoàn transcosmos Inc đã không ngừng mở rộng quy mô và hiện diện tại 35 quốc gia với 178 cơ sở  với tổng cộng hơn 70,000 nhân sự trên toàn thế giới.

Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển ổn định và chất lượng được đảm bảo từ việc kế thừa các quy chuẩn từ tập đoàn Nhật Bản, chúng tôi đã trở thành sự lựa chọn của hàng trăm khách hàng tại Việt Nam và đa quốc gia cho các lĩnh vực: Contact Center, Digital Marketing, Engineering Transformation. Bước vào năm thứ 10, TCV đã có gần 3,000 nhân sự làm việc tại Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh. 

Tòa nhà SCETPA: 19A Đường Cộng Hòa, Phường 12, quận Tân Bình, TP. HCM

https://transcosmosvietnam.talent.vn/

Qui mô công ty: 1.000-4.999

Người liên hệ: Talent Acquisition Team

Xem thêm việc làm