Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

Expert, Change Management

NGÂN HÀNG TMCP KỸ THƯƠNG VIỆT NAM (TECHCOMBANK)

HO Miền Bắc: Số 6 Quang Trung, phường Trần Hưng Đạo, Quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội HO Miền Nam: Số 23 Lê Duẩn, phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Ngày đăng: 19-07-2024

  • Kinh nghiệm

    7 - 0 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Lương

    Cạnh tranh

Mô tả Công việc

Job Purpose

- The job holder supports change management activities (assessing change impact, defining performance's indicators, engaging stakeholders, developing communications plan, survey, tracking progress and reporting performance results).

- The job holder manages communication activities, user support, content development on digital channels and supports users on the implementation of change/adoption.

- The job holder supports the implementation organization of the Bank's culture and core values programs for the Human Resource Division

Key Accountabilities (1)

A. Change Management Support

- Conduct change impact assessment and stakeholder analysis (for internal and external stakeholders).

- Developed change management plans.

- Engage and support stakeholders through change implementation.

- Develop and implement communication plans and track progress.

- Evaluate and report on performance results / efficiency of communication and transformation change implementation activities.

- Support design, planning, pilot preparation and implementation of initiatives.

- Prepare reports for discussions and updates on transformation initiatives.

- Prepare requirement specifications from customer journeys and define needs

Key Accountabilities (2)

B. User Support và Communication Collaterals

- Develop and manage user manuals / guidelines, materials, customer support scripts.

- Partner with feature development teams to design and develop digital user experience, plan and develop useful, usable content including instructional text, error and confirmation messages.

- Translate complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users to complete interactions smoothly and effectively.

- Create and manage content on digital channels for new features.

- Create, edit and manage content for communication campaigns.

- Actively research, collect information, update new market trends to develop new content strategy.

- Conduct surveys, collect, manage customer feedback, propose solutions to provide improved support to users.

Yêu Cầu Công Việc

Success Profile - Qualification and Experiences

Domain Expertise

-  More than 07 years of experience in the same field.

-  Demonstrated experience supporting change management strategies and plans

-  Superior writing, editing, and proofreading skills in English and Vietnamese languages

-  Experience planning for and developing useful and usable content

-  Experience supporting project management and organizational change projects

-  Demonstrated experience creating online/digital content and executing on content strategy within the interactive space

-  Demonstrated experience developing web/app content

-  Demonstrated experience translating complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users

-  Knowledgeable on digital technology Qualifications

-  Bachelor's degree in Communication, Technology

-  Professional change certification in PROSCI / ADKAR will be advantageous

-  English proficiency requirements are pursuant to Techcombank's policy.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Kỹ năng bạn nên có

Nộp hồ sơ ứng tuyển:

Thông tin liên hệ của bạn

Hồ sơ của bạn

Upload hồ sơ (Chỉ hỗ trợ định dạng *.doc, .*docx, *.pdf và dung lượng < 3 MB)
Tôi đồng ý với việc xử lý và cung cấp thông tin dữ liệu cá nhân, đồng thời đã đọc và đồng ý với Điều khoản sử dụngChính sách quyền riêng tư của CareerViet.

NGÂN HÀNG TMCP KỸ THƯƠNG VIỆT NAM (TECHCOMBANK)

Techcombank mang sứ mệnh dẫn dắt hành trình số hóa của ngành tài chính, tạo động lực cho mỗi cá nhân, doanh nghiệp và tổ chức phát triển bền vững và bứt phá thành công. 

Được thành lập vào tháng 9 năm 1993 và có trụ sở chính tại Hà Nội, Techcombank là một trong những ngân hàng thương mại cổ phần lớn nhất tại Việt Nam và là một trong những tổ chức ngân hàng hàng đầu tại Châu Á. Chúng tôi có hơn 12.000 nhân viên và 9.6 triệu khách hàng bán lẻ và khách hàng doanh nghiệp tại Việt Nam. Mạng lưới rộng khắp của chúng tôi gồm 309 chi nhánh và phòng giao dịch trên 45 tỉnh thành. Techcombank là ngân hàng thương mại tư nhân đầu tiên tại Việt Nam gia nhập “câu lạc bộ tỷ đô” năm 2021, với lợi nhuận trước thuế (LNTT) đạt 23,2 nghìn tỷ đồng, tăng 47,1% so với 2020. Đây là năm thứ năm liên tiếp Techcombank ghi nhận lợi nhuận tăng trưởng hai chữ số. Ngân hàng cũng ghi nhận tốc độ tăng trưởng kép lợi nhuận trong giai đoạn 2016-2021 với mức kỷ lục 50%/năm.

Bằng cách không ngừng truyền cảm hứng cho mỗi tài năng của chúng tôi để ‘Dare to Be a Greater You’, chúng tôi đặt mục tiêu trở thành ngân hàng số 1 Việt Nam với vốn hóa 20 tỷ USD.

HO Miền Bắc: Số 6 Quang Trung, phường Trần Hưng Đạo, Quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội HO Miền Nam: Số 23 Lê Duẩn, phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

https://techcombank.com/

Qui mô công ty: 10.000-19.999

Người liên hệ: Khối Quản Trị Nguồn Nhân Lực

Xem thêm việc làm