Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

Operation Service Specialist

Yakiniku Like

76 Lê Lai, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành Phố Hồ Chí Minh

Ngày đăng: 04-11-2024

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Lương

    Cạnh tranh

Mô tả Công việc

Support the development, implementation, deployment and continuous improvement of organizational- Japanese Chain Restaurant (JCR) programs and technology platforms to make it easier for field Staff to deliver company mission

Summary of essential job functions

As Operations Services Specialist – Technologies, your responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:

· Collaborate with the business team and be the lead for the implementation, testing and support the successful launch of new products, promotions, market-wide initiatives and LSM initiatives.

· Lead the improvement works to the integrated system and create resources and tools to support the execution. Integrated systems include:

o POS: especially button names, button layout, LTO programs, and all POS procedures for Staff

o Create Finish good and item code on DF 365 and integrate to POs

o Reward App: related to Member app

· Lead the check and testing of BOM for beverages, food and retail items on DF365 system.

· Create reporting templates for market wide KPIs

· Work with IT on Power BI reports for Operations

· Extracts, analyses and communicate progress of programs. Prepare data for weekly review and monthly Operations Review

· Set up and Maintain Operations SharePoint

· Supports Operations Services component of AOP projects and implementation and any events organized by Operations Services.

· Conduct store assessment as QSC, Mysteri shopper, if assigned.

· Create Memo send to store

· Participate to develop training system

· Follow and complete task required by Head of company , Legal.

Yêu Cầu Công Việc

·       Love to support work that make the lives of our staff easier

·       2-3 years as shift, assistant or store manager level is an advantage

·       Proficiency in MS Word, PowerPoint, Excel, and Project, Power BI

·       Strong willingness to learn new technologies, love the challenges to analyze complex processes.

·       A background in IT architectural, systems and processes is an advantage.

·       Ability to communicate clearly and concisely, both orally and in writing

·       Demonstrate attention to detail, solid problem solving and analytical skills

·       Ability to negotiate and influence

·       Ability to balance multiple priorities and meet deadlines

·       Ability to establish cross-functional, collaborative relationships with business and technology partners and work cross-functionally in a matrixed organization.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Kỹ năng bạn nên có

Nộp hồ sơ ứng tuyển:

Thông tin liên hệ của bạn

Hồ sơ của bạn

Upload hồ sơ (Chỉ hỗ trợ định dạng *.doc, .*docx, *.pdf và dung lượng < 3 MB)
Tôi đồng ý với việc xử lý và cung cấp thông tin dữ liệu cá nhân, đồng thời đã đọc và đồng ý với Điều khoản sử dụngChính sách quyền riêng tư của CareerViet.

Yakiniku Like

Yakiniku Like là chuỗi nhà hàng nướng đến từ Nhật Bản, với hơn 160 chi nhánh trải dài khắp các thành phố lớn tại thị trường Châu Á.

Là nhà hàng Yakiniku theo phong cách fast-casual đầu tiên tại Việt Nam, chúng tôi cam kết phục vụ bữa ăn của bạn một cách nhanh chóng, trong vòng 3 phút kể từ lúc bạn hoàn tất gọi món.

 

76 Lê Lai, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành Phố Hồ Chí Minh

Qui mô công ty: 25-99

Người liên hệ: Phòng nhân sự

Xem thêm việc làm